Torpliv

Vårat bröllop

Publicerad 2015-06-01 17:13:42 i Allmänt,

Ja, då va man äntligen gift och äntligen en Arnagård!!😃

Vi firade våran bröllopsdag tillsammans med våra bästa vänner! En helt fantastisk dag i kärlekens tecken!❤️ 

Våran dag började väl i lite mindre kaotiskt tecken visserligen. Louise välte ut champange i vårat hotellrum. Engla våran stora tös tappade bort vigselringen i korridoren på hotellet innan vi skulle ge oss iväg. När vi väl anlände till kyrkan så kom min vännina Sofia på att vi hade glömt brudbuketten och brudtärnebuketterna!!😁😁
Så det va ju bara att ring och hoppas på att resten av gänget inte hade gett sig av än så att de kunde ta med sig dom! Så det löste ju sig som tur va!!☺️☺️

Sen va det vigsel i kyrkan på Marstrand! Känslomässigt och vackert! 
När vi gick in så spelades det "För kärlekens skull" av Ted Gärdestad och sen spelades "Kärleksvisan" av Sarah Dawn Finer. Ja, det va en helt otroligt vacker vigsel och jag är så nöjd!😄

När vi sen kom till hotellet så bjöds det på brudskål och där fick vi även veta att det hade skett en liten olycka med placeringskorten!!😬😬 
Så det va bara att fixa! Sen bjöds det på god mat och god dryck!

Tack alla som ville dela denna dagen med oss! Ni förgyllde våran dag! Tack för alla fina presenter! 

Nu ligger vi hemma helt slut allihopa! 

Blev fint fixad i håret av Mari och även sminkad! Tack ska du ha för att jag fick bli så fin inför denna dag!❤️

Här började dukningen ta form. Hoppas att någon tog mer kort när alla blommor kom på plats!😊

Älskade marsalk och brudtärna, Herr och Fru Hoffmann❤️❤️ 
Tack ska ni ha!!

Herr och Fru Arnagård!❤️❤️❤️
Älskar dig Andreas så otroligt mycket! Nu är cirkeln äntligen sluten!!❤️❤️❤️

Sen har jag inte hunnit ta så mycket mer kort. Det va ju trots allt inte min uppgift😜

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela