Torpliv

Snart jul!!

Publicerad 2015-12-17 21:56:10 i Allmänt,

Ja, snart va det då dags för lite jul igen! 
Jobbar i morgon och dagarna innan jul nästa vecka med, sen ska jag faktiskt vara ledig i mellan dagarna! Det är väldigt efterlängtat! 
Då har vi faktiskt ingenting planerat alls! Vi ska bara vara, jag och barnen. Älsklingen jobbar som vanligt mellan jul och nyår.

Julen i år ska vi faktiskt fira hemma hos Älsklingens lillebror och hans familj. Det ska bli väldigt mysigt! Vi brukar vanliga fall vara hos svärföräldrarna.
 
Imorgon är det äntligen fredag, veckans bästa dag enligt mig själv!
Då blir det väl tacomys och bara göra ingenting! Jo, kanske lite julpyssel. Granen ska vi ju försöka få i på lördag, så det får bli lite pyssel till den.

På lördag ska jag försöka handla det absolut sista julklapparna och några födelsepaket också. Söndag blir det dop!

Mer om det då!
Natti natt❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela