Torpliv

Grejat i badrummet!

Publicerad 2014-08-24 15:28:41 i Renovering,

Den här helgen har vi hunnit göra en del i badrummet faktiskt! Eller rättare sagt jag har gjort det!😎
Började ju lite smått med att sätta panel i taket förra helgen, men kunde ju inte göra färdigt bara för att panelen tog slut!
Så det var ju bara att beställa mera så vi kunde göra färdigt det! Sen har jag även hunnit spackla väggarna med. Så nu är det inte mycket kvar innan mattlägaren kan komma och sätta matta på väggarna😊. 

Tycker jag är duktig faktiskt...
Spacklat och satt panel i taket!

Lite dålig ljussättning😎
Men det får duga så länge. Det kommer senare att komma upp spotlights i taket med😊

Så nu står det mat i ugnen som jag måste ta ut strax!

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela