Torpliv

Sjuklingarnas helg!!

Publicerad 2016-01-10 22:10:43 i Allmänt,

A, vilken helg!! 

Det började väl visserligen med att älsklingen började att känna av halsont i måndags kväll och va lite febrig. Sen på tisdagen så va han jättedålig! Tanken va ju att jag skulle ha lite kalas i onsdags, eftersom jag hade fyllt 35. Men det va ju bara att ställa in... 
Sen har han haft feber till och från men haft jätte ont i halsen. På fredagen så ringde älsklingen när jag va på jobbet och sa att våran stora tös hade kräkts. Så det va bara att åka hem! Sen har jag också haft fruktansvärt ont i halsen till och från i helgen med. Så älsklingen med halsfluss och penecillin och Engla med magsjuka. Ja, det har minst sagt varit en helg i vilandets tecken!
Men nu ser vi fram mot en lite mer friskare och piggare helg! 

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela