Torpliv

Äntligen fredag snart!!

Publicerad 2016-01-14 21:42:58 i Allmänt,

Ja, då var det snart äntligen fredag! Jag har ju visserligen inte jobbat särskilt mycket denna veckan dock, då jag har varit hemma för min halsfluss. Mindre roligt dock!! 

Ja, imorgon var det ju då fredag och då vankas det en helgtripp till Älsklingens föräldrars stuga, hela vägen till Holsjunga😜! Vi ska äntligen få tummen ur och fira mig. Då kommer Älsklingens mor och far, lillebror och hans lilla familj upp, kanske hans mormor också vi får se. Det blir en enkelliten bjudning med kaffe och en kvällsfralla med lite goda pålägg och andra delikatesser till😉. Kanske blir det en liten tårta, vi får se. På lördag har vi då våran årliga dejt med paret Hoffmann. Har längtat efter dessa tu!! Det blir korvgrillning nere vid sjön, traditionsenligt, borra lite i isen och lite pimpelfiske. Som vanligt så är det nog fru Hoffmann som kammar hem vinsterna i år också. Haha, roligt varje gång när man ser hur besvikna grabbarna blir! Sen blir det som vanligt mästerkok på hög nivå. Där Herr Hoffmann med medhjälpare fixar varmrätt och jag Fru Arnagård står för desserten! 
Vi måste ju också hinna planera våran bröllopsres lite också, för dom ska ju faktiskt åka med!!

Mer om detta imorgon!
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela