Torpliv

Måndag!

Publicerad 2015-06-08 22:34:12 i Allmänt,

Ja, då var även denna måndagen snart över och förbi! Jobba en dag till, sen är jag och barnen lediga på Onsdag. Engla har sin första skolavslutning och den ska ses!!😊
Sen är det bara 2 arbetsdagar kvar, gött!😝

Igår var det ialla fall söndag och då var det bröllopsfotografering på dagordningen😊
Men några timmar innan den så spenderade jag mest min tid med att sitta ute i köket hemma, tillsammans med en annan tjej som heter Jenny. Hon hjälpte mig med hår och smink, hon gjorde även mina naglar inför bröllopet:)
Hon passade även på att ta några foton på mig när jag var klar. 
Kan ju visa några😊




Så fina bilder, jag som själv tycker att jag aldrig "fastnar" på bild... Men den här är jag mest nöjd med! Tack Jenny för korten, ja och självklart för hår och smink😊
Hår, smink och foto: jn smash
 
Sen bar det iväg till Mariebergsparken för ett möte med bröllopsfotografen😊

Gissa om jag hade glada eller sura barn med mig????

Natti på er!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela