Torpliv

Underbar semester!

Publicerad 2014-07-29 12:41:58 i Allmänt,

Oj, oj, oj! Vilken underbar semester det har varit! Med massa sol, bad och lek!

Första veckan va jag hemma själv med barnen, och den var fullspäckad med massa lek och lite bad. 
Navåsen i Björketorp! 

Stadsparken i Borås. Hur rolig lekplats som helst!

Andra veckan var även min sambo Andreas första vecka. Då var det lite lugnare. Med lite fix och småtripper här och där. 
Allra första spelet och Engla vann stjärnvinst! Thea lämnade sina nappar till Lisebergskaninen, så deras små kaninbebisar fick napparna sen.
Då får man ett diplom och...
...en STOR kram!!
 
Sen så har vi även umgåtts en del med tokstollarna, Mari och Markus😜
Vart och badat och vi va nedbjudna på lite grill och som vanligt Woffel!
Ja, och vem vann!! Inte va det jag ialf!!😞
Bua i Rydal. Lilla Ebba och Neo med pappa Markus.

Nu orkar jag inte skriva mer! 😊

Resten kommer senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela