Torpliv

Full fart!

Publicerad 2013-05-05 19:47:00 i Familjen,

Ja, denna helgen har varit helt underbar också! Fredagen var i och för sig lugn, då åt vi skinkpaj och räkor och bada barnen sen så vart det popcornmys i vanlig ordning.
Lördagen så åkte Andreas tidigt till sitt jobb för att hjälpa sin kollega att bygga ett spa. Sen när han kom hem så åkte vi in till stan och kollade på jackor till oss, hittade bara till mig och Thea. Kommer kort på det imorgon:)
Senare på eftermiddagen så kom min syster Gunilla och hennes lilla Maria på lite grill. Efter att de hade åkt hem så kollade jag och älsklingen på film "Mammas pojkar" tyckte inte att den va bra alls. Den enda som var bra va Mia Skärringer! 
Idag, söndag, så har vi fått fram studsmattan efter en månads påtryckning ifrån Engla!;) Sen fick vi lite kaffe hos våra granna, det var mycket trevligt!:)
Sen kom Englas kompis Wilma med sin mamma Annelie och lillasyster Elin på besök. De hade med sig en massa glass och rån och strössel. Så vi hade lite glassparty här hemma:)
Farmor och farfar var också på besök idag, planerade våran altan lite som vi ska ha utanför våran entré.
Nu sitter jag och älsklingen och äter kvällsmat framför teven. Ska faktiskt kolla på partiledardebatten idag, sen får det nog bli sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela