Torpliv

1:a semesterveckan!

Publicerad 2013-07-15 07:55:40 i Familjen,

Då har första semester veckan gått till ända och vi påbörjar en ny vecka med en massa händelser!:)

Vi började ju veckan med middagsdejt hemma hos Mari, Markus, Neo och lilla goa Ebba. Lördagen vill jag ha för mig att den va ganska så lugn. Sen på söndagen åkte hela familjen till Liseberg. Det tyckte barnen va jättekul, vi också. Fick åka Rabalder med Engla och det va faktiskt alldeles lagom att åka;)
Har ju inte åkt på flera år;)
Måndagen då var vi nere vi sjön en stund med Mari och Markus. Sen var det dags att åka hem och städa huset inför Karlskoga besök!:) På tisdagen innan de kom så åkte jag och handlade lite. Ullaredstripp hann vi också med på onsdagen. Fick lite shoppat ialf:) Menman glömmer ju hälften som vanligt när man går där. Hela den veckan gick så fort. Det kommer denna veckan med göra tror jag! Nu ligger jag och Thea i soffan och myser framför Lotta på bråkmakargatan:)
Idag blir det tjejkväll med "mammagruppen". Nu har vi hållt ihop i 6 år snart, helt sjukt vad tiden går fort!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela