Torpliv

Sorg...

Publicerad 2013-02-17 19:56:09 i Familjen,

Idag har vi sorg hemma. Våran katt Jansson hittades död idag.:-(Han hade vart försvunnen i en vecka och 3 dagar. Jag hade på känn redan på fredag eftermiddag att det var något som inte stämde. Vi släppte ut han torsdag kväll ganska så sent. Så på morgonen när jag ska åka till jobbet brukar han sitta utanför dörren och vänta på att få komma in. Men inte då. Sen när jag kommer hem så är han fortfarande inte hemkommen, för det brukar han också göra. Men ingen katt. Då tänkte jag att då kanske han kommer hem när Andreas och barnen kommer hem, men ingen katt. Då kom känslan att nått måste ha hänt... I fredags va jag då och la ut lite lappar och kollade med de närmaste grannarna. Men ingen hade sett honom. Så idag ringde ena grannen och sa att han sett Jansson vid husknuten stelfrusen och död... Så nu ligger han begravd i skogen bakom huset. Så han finns i våran närhet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela