Torpliv

Robert´s 20 års fest!

Publicerad 2012-02-21 20:19:41 i Allmänt,

Har väl en hel del bloggande att ta igen igentligen känner jag. Men ibland orkar jag inte dra igång datorn känner jag. Är såå trött på kvällarna. Går och lägger mig kl 21.00 nästan varje kväll nu för tiden. Så tråkigt när man är så trött. Suck.... Men ska väl försöka att ta igen detta(säger jag jämt, mycket snack och lite verkstad)

Men här kommer väl lite bilder på kalaset från min systerson´s fest.

Robert och hans bästa kompis Sebastian:)

Här har vi Robert och hans söta flickvän Alexandra.


Från vänster har vi min systerson Sam, sen är det Roberts bästa vän Sebastian och sen ser ni Roberts flickvän Alexandra.

Haha, ett blunderkort var det här....


Min söta söta systerdotter Regina som kom en liten stund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela