Torpliv

Lugnt...

Publicerad 2012-02-25 12:24:12 i Allmänt,

Idag är en väldigt lugn dag. Svärmor(farmor) var här innan vid kl 11 och hämtade Engla för de skulle gå på tipspromenad i våran ICA affär. Så då passade jag på att damma lite och torka av golven lite. Behövdes!

Men måste snart sätta igång med en ordentlig storstädning i huset känner jag, speciellt efter allt byggande i huset som vart nu. Få se när jag hinner ta tag i detta. Inte lätt att få det att passa med två barn i huset:)

Andreas är och hjälper min systers ex att flytta idag. Han ska flytta ifrån skogen in till Kinna. Sen kommer de väl hit alla och äter pizza med oss:)

Sen ikväll får det väl bli Melodifestivalen och ett glas vin kanske...

Ha en bra dag så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela