Torpliv

Fin hallen projektet...

Publicerad 2012-02-21 19:45:06 i Renovering,

Är äntligen klart! Nu ska jag bara försöka hitta ett gammalt skrivbord av äldre modell(så om det är nån som sitter på ett sånt hemma, kan ju höra av sig!)
Sen ska det upp lite hyllor på fondväggen för det är där jag ska ha min lilla hobbyhörna sen:)(ÄNTLIGEN)

Lite före bilder då... (på begäran faktiskt;), du vet vem du är)


Gamla dörren....

Nya dörren...


Gamla garderoberna, det satt 3 st garderober där innan.

Den nya garderoben:)


Förra panelen som satt där, tyvärr så gick det inte att rädda panelen för den var väldigt gles och trasig som ni ser på bilden...

....och så här blev väggen. Här ska det sen stå ett litet skrivbord och lite hyllor på väggen:)


och här ser ni ju då golvet före....

och så här ser det ut nu, såå nöjd!

Här kommer även en bil på ytterdörren utifrån, dessvärre han jag aldrig ta en före bild. Men det är ju bara att ta en titt på min header så ser ni ju hur det såg ut på framsidan när den gammla dörren satt kvar.

Så där, här har ni en liten del av av det som är klart ialf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela