Torpliv

Dålig...

Publicerad 2011-10-24 15:46:25 i Allmänt,

Förlåt mig för att jag e så himla dålig på att skriva nu på det sista. Har knappt haft lust att öppna upp datorn. Har haft en sjuk liten Thea hemma. Började samma dag som Andreas åkte till Barcelona, typiskt nog! Ögoninflammation!! Inte så roligt för henne stackarn
Trodde nästan att hon va ok på måndagkväll, så jag var ju så klart glad och beredd på att åka och jobba. Men vaknade tisdag morgon å såg att så va INTE fallet! Nä, det va bara att byta från arbetskläder till sina vanliga. Engla fick börja lite senare på dagis den dagen. Sen va jag hemma onsdagen med. Onsdag kväll kom äntligen Andreas hem igen. Torsdag å fredagen jobbade jag igen! Tycker att det är skönt att komma ut å se å träffa folk...

Nu sitter jag här och badar Thea, så hon är ren och fin när hon ska till dagis imorgon. Själv så har jag en jobbig yrsel idag och är fruktansvärt trött.
Ska nog försöka lägga mig tidigt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela