Torpliv

Barcelona.

Publicerad 2011-10-15 19:56:59 i Familjen,

I morgon åker Andreas och hans kollegor till Barcelona. I 3 hela dagar blir han borta, kommer hem på onsdag kväll. Så då blir man gräsänka i några dagar. Fick höra av de nya grannarna att han också skulle åka iväg, fast till Kina(liiite längre bort) så då blir ju hon också gräsänka. Så vi sa det att, då får vi knacka på hos varandra:)

Så denna kvällen har gått åt till att plocka undan det mesta, så att jag ska slippa göra så mycket av det i veckan. Stryckt kläder som Andreas ska ha med sig när han åker, även stryckt lite kläder till Engla då hon ska på kalas hem till sin bästa kompis Charlie:). Så nu sitter jag i det "nya" teverummet och njuter av ett glas vitt medans Andreas försöker lägga Engla.

Så tveka inte att komma och hälsa på mig nu när jag är hemma helt by my self!!

Kram Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela