Torpliv

Gjort lite roligt idag...

Publicerad 2011-07-29 20:47:55 i Allmänt,

Idag så var jag och barnen nere i byn en sväng. Köpte Revaxör till mina öron, för jag har fått lock i mina öron. Hör snart inget typ. Sen så var vi på Hemköp och köpte lite mat inför helgen. Efter det tog vi ett ärovarv i rondellen och bestämde oss för att åka tillbaka för att kolla in biblioteket. Det tyckte båda barnen var kul, för de hade byggt en jättemysig lek och läs hörna i ett rum där:)
Engla lånade tre böcker.
Sen så åkte vi hem och inväntade pappa Andreas.

Här kommer lite bilder i från gårdagens händelser...


Anna och Sanna som var här på besök.
En trött liten Sanna:)


Engla och Annas pojk Sebastian. Sitter och äter mat...:)

I morgon är det lördag får se vad den dagen har att erbjuda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela