Torpliv

Slipat trappan...

Publicerad 2011-08-30 13:12:51 i Renovering,

Oj oj oj, vad jag har varit duktig....
Jag har börjat att jobba på våran trappa här hemma, skrapat bort en massa överbliven tejp som satt kvar efter den räliga heltäckningsmattan som satt där och sen slipat den... Har några trappsteg kvar och hela avsatsen kvar, men det tar jag imorgon:)
Jag bara längtar tills man kan börja måla den, så den blir vit och fin:)

Nu har vi även börjat räkna lite på tapetmängd nere i vårat teverum och lilla finhallen och matsalsrummet. Längtar tills man kan börja riva i det med faktiskt:)

Här kommer en bild på hur trappan ser ut nu


Jo det är ju skåp under hela trappan med, dom funderar vi att ta bort och öppna upp under hela trappan så att den kommer fram mera, det kommer nog att bli fint eller vad tror ni?:)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela